
Xelion Koppeling

Voor het koppelen van je VoIP-telefonie met je ERP/CRM-systeem.
De optimale combinatie voor je klantencontacten.
Waarom koppelen?
Het doel van de Xelion koppelingen is om een verbinding te realiseren tussen een Xelion VoIP server en een ERP/CRM-systeem.
Zo kun je direct vanuit het ERP/CRM-systeem naar je contactpersonen bellen. Ook kan er bijgehouden worden welke contactmomenten er zijn geweest.
Het is wenselijk als deze gegevens ook in de telefooncentrale terecht kunnen komen. Ook kun je gegevens van een telefoongesprekken opslaan.
Click2Dial
Hiermee kun je direct vanuit Dynamics naar een contactpersoon bellen.
Dashboard
Eenvoudig licenties op- en afschalen en gebruikers toevoegen of verwijderen. Ook kun je hierin adresboeksynchronisaties inplannen en uitvoeren.
Adresboeksynchronisatie
Hiermee synchroniseert de koppeling alle contacten naar de centrale.
Klantkaart
Dit geeft niet alleen weer wie er belt maar ook andere gegevens die van toepassing zijn op de beller.
Oproepregistratie
Geschiedenis van de contactmomenten. Dit omvat wie er gebeld heeft, wanneer dat was en hoe lang het gesprek heeft geduurd.
Het formulier met je aanvraag is verzonden.
Dank je wel %NAME% voor het invullen van je aanvraag voor de Koppeling Xelion - Dynamics.
We nemen zo snel mogelijk contact met je op.
We hebben het ingevulde formulier als bijlage aan deze mail toegevoegd.
We faced problems while connecting to the server or receiving data from the server. Please wait for a few seconds and try again.
If the problem persists, then check your internet connectivity. If all other sites open fine, then please contact the administrator of this website with the following information.
TextStatus: undefined
HTTP Error: undefined
Some error has occured.